Saturday, September 14, 2013

Obsesi Mencari Jam Baru

Assalamualaikum

Cari punya cari kedai jam untuk nak betul kan masih xjumpa-jumpa..Adoii aihhh...Pastu try survey jam baru la.Aku ni tengok jam murah tak nak..asyik nak yang mahal. Macam la keja hebat,kau student weh! Haaa baru tersedar dari mimpi ka? Survey punya survey kawan aku ada tunjuk jam Nixon. Memang mahal. Pengsan! Haha. Tapi memang lawa gilo lah..



See?? Lawa kan.. Bekenan yang warna biru jugak.. tapi mahal lahh.. Tunggu keja la..Kalau dapat biasiswa memang kau jadi milik aku la wahai jam Nixon tercenta!

Ada lagi 1 design memang lawa. Yang ni lagi mahal. Tapi design Nixon tak penah menghampakan diri aku. Haihh bila la nak dapat ha. Asyik berangan ja lebih. Akan aku usahakan jugak nak dapat kan satu!


With colour Baby blue memang mengancam hati ini untuk membelinya


Tapi dont worry baby. Aku tak kan lupakan kau jam lama. Banyak berjasa jam tu pada aku taw.


XOXO,
Cik Orchid

2 comments:

  1. Jam ni mmg mahal. Alah awk beli yg bahru jelah,kih3

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya mn nak ada duit byk2 ni,,kcuali la rezeki durian runtuh :D

      Delete