Tuesday, September 3, 2013

Kekeliruan Yang Melanda

Assalamualaikum

Aku tengah confuse ni. Semalam aku pegi kedai jam untuk tukar bateri jam aku yang dh expired date lah. Agak lama jugak lah jam tu tersadai di dalam almari solek rumah aku. tapi tak da la sampai berbulan-bulan pon. Excited punya nak tukar bateri. Cina tu pon check up la aku punya jam. 

Dalam beberapa minit, tetiba cina tu cakap jam aku rosak. Whattttttttt?????? Jam aku rosak? Weh kau tak check betoi-betoi ke hape? Kau pehal? Jam aku beli mahal taww. Bagi aku RM3** tu ckup mahal bagi aku la..Aku beli time sem 2 aku korbankan duet PTPTN aku taw.....pastu cina tu boleh cakap "Jam u dah rosak la, Nak repair guna duit banyak" Aku dalam hati dok pkir,, "Jam tu aku beli mahal taw dakkk...

"HELLO!! I'M TAKING TO YOU"

Sedih giler kot. Pastu cina tu cakap bagi jam tu kat dia, Nanti dia hantar kat company Casio. Dalam hati aku pkir kalau aku bagi kat kau, Nanti kau tukar enjin jam aku yang ori kepada tak ori pulak..Dah lain macam cina ni minta jam aku pulak.Adik aku cakap kau pegi kedai jam lain, tengok diorang cakap apa pulak..


Ni lah jam kesayangan ku tuu

Aku sayang kot jam tuuuuuuuuuu..Mana ada duet nak beli dah oiiii.Naseb la kalau ma ayah simpati nak beli jam baru kat aku,,Hahahaha...


Kalau nak beli jam pulak. Aku nak try jam Ice pulak...Macam best je. Color pon boleh tahan jugak. Ada macam-macam color,tapi yang ni jugak menarik minat hati ni.


Tunggu dan lihat je lah tah-tah aku kena tunggu duit durian runtuh jatuh ke riba la nak beli jam baru kot.

No comments:

Post a Comment